Friday, July 22, 2011

Taikaa kynsissä


Tein tämmöiset kynnet Harry Potterin päätöselokuvaan. Pohjalla on Opin Texas kokoelmaan kuuluva Austin-Tatious Turquoise.
Maalasin kynnen päihin noidan hatut, jotka eivät kylläkään näyttäneet kovin samanlaisilta kuin ne kuvittelin päässäni, mutta kyllä nuo ihan hyvin onnistuivat kumminkin. Kavereiden mielestä ne olivat aaltoja tai kiehkuroita.
Maalasin vielä hammastikulla taikasauvan nimettömään. Maalasin "taikaa" lähtevän taikasauvasta ja se onnistui mielestäni hyvin.


Tässä vielä tuo koko kynnen lakka ilman salamaa. Kaunis vihreän sävy jossa näkyy myös sinistä. Muistaakseni tässä oli 5 kerrosta lakkaa.


Tässä on kuva samasta lakasta, mutta vain salamalla. Lakassa näkyy vähän sinistä vivahdetta, mutta pääasiassa se on vihertävä.

Tiesittekö muuten, että H&M:stä saa nykyään myös crackle lakkaa? Minä en ennen tätä päivää. Myynnissä oli meidän H&M:ssä vain mustaa lakkaa.

4 comments:

  1. Mä oon tienny tosta H&M:än crackle lakasta ja testannutki sitä :) Mäkään en oo sitä nähy kun mustana.

    ReplyDelete
  2. Jonna: Mulle se tuli ihan yllätyksenä kun sen bongasin hyllystä. Ite en vielä ostanut sitä, mutta ystävä osti ja testasikin sitä jo. Näytti lupaavalta ja todella kivaa jälkeä siitä syntyi.
    Voi olla ettei sitä muuna värinä olekkaan.

    ReplyDelete
  3. Kivan erilaiset nuo sun H.P. kynnet, niitä onkin nyt näkynyt jonkin verran blogeissa tosin onhan siihen erittäin hyvä syy. Itse odotan että leffa tulee vuokrattavaksi :)
    Jos vain haluat niin mun blogilla on arvonta johon voi osallistua eli tervetuloa tutustumaan...

    ReplyDelete
  4. Mirja: Kiitos :)) Ekaksi minulla ei ollut suunnitelmissa tehdä ollenkaan H.P kynsiä, mutta väkersin nämä sitten samana päivänä ennen leffaa.
    Käynpäs kurkkaamassa blogisi :D

    ReplyDelete

I like to read what you think about my manicures, my blog and everything :))