Tuesday, August 20, 2013

China Glaze - Kalahari Kiss

 China Glaze - Kalahari Kiss
★ ★ ★ ★ ☆
Täytyy sanoa, että tämä lakka on kyllä aika oudon värinen, mutta minä tykkään. Tämä on niitä lakkoja jotka ovat kauniita jo koska ovat niin outoja. 
Aluksi en ollut varma, että onko tämä mun väri, mutta kun se oli kynsillä pari päivää niin aloin kyllä tykkäämään siitä kovasti. Miun mieleen ovat kaikki hieman "rumemmat" värit ja olen aina tykännyt niistä.
Lakka peitti hyvin kahdella kerroksella ja oli oikein helppo levittää. Eikä kuivuminenkaan vienyt liiemmin aikaa. 

What an strange colour. I wasn't sure did I liked this at first day when I was wearing this, but after wearing this few days I really liked it. Odd colours are for me!
Polish was really easy to apply and it covered with two coats. It also dried quite quickly.
I like it.

4 comments:

  1. Tuollaiset oudot värit on munkin lemppareita! Kalahari Kiss on aivan ihana, harmi ettei se sovi mulle yhtä hyvin kuin sulle :p Täytyy kuitenkin antaa sille vielä uusi tilaisuus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehdottomasti kannattaa antaa vielä ainakin yksi tilaisuus, tai enemmän kuin yksi :D

      Delete
  2. Tää on yksi mun lemppareista. Se on niin omituinen, että siitä vaan täytyy tykätä.

    ReplyDelete

I like to read what you think about my manicures, my blog and everything :))